mammatill5

Alla inlägg den 7 april 2014

Av Ida - 7 april 2014 16:22

Hugo mådde ju inte så bra igår. Han var väldigt slö hela dagen och andades tungt och häftigt. Dessutom vägrade han både äta och dricka.
På kvällen ringde jag 1177 och vi blev skickade till vårdcentralen som i sin tur skickade oss till sjukhuset pga andning.

Nu har vi varit här sedan sent igår kväll och han mår mycket bättre. Men vi blir kvar till imorgon. Läkaren tror att en förkylning har gjort det svårare för honom att andas så förutom luftrörsvidgande medicin så får han ligga med syrgas när han sover. De vill inte skicka hem honom fören han andas normalt igen.

image

Pigg och glad var han imorse och tuggade på en frukostmacka.

image


Han är inte så förtjust i att ha syrgasen vid sig. Bättre att mamma har den tycker Hugo.

image

Denna lilla grej har koll på hur bra han syresätter sig. Men han kan bara ha den när han sover. Så fort han vaknar så sliter han av sig den.


Jag saknar Charlie,Sebastian,Eddie och Wilmer.

Hann få en söt bild på Sebastian innan jag åkte igår kväll!


Kram från Hugo och mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards