mammatill5

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Ida - 6 april 2014 10:54

Hugo och Sebastian  har börjat klättra upp på saker. Vår rottingfåtölj är en favorit att ta sig upp för, men så ska man ju ner också. Det är bara till och öva. Jag försöka att visa Hugo att fötterna ska ner först. Oftast går det bra men ungefär var femte gång så ramlar han. Hm, skulle behövt en sån där mjuk hjälm nu känner jag. Det är bra att låta honom hålla på och klättra så han lär sig att bli stadig. Nästan varje dag får Sebastian lov att krypa upp för trappen en gång för att vänja sig vid den. Inte för att han skulle få börja gå upp och ner för trappan själv inom en snar framtid men vi tycker att det är bra att låta honom utforska samtidigt som han tycker att det är så himla roligt. Den dagen dom blivit så stora att dom skulle kunna fixa trappan själva så kommer den inte som ett helt främmande hinder.

image

image

image

image

Denna gången gick bra i alla fall...


Wilmer åkte till Vemdalen med min syster och hennes familj igår. Vi brukar alltid följa med dom till Vemdalen eller Sälen men i år tyckte både Stefan och jag att vi inte kunde följa med för vi har ju två ettåringar som har massa bus i kroppen!


Så syrran frågade om Wilmer och Charlie ville följa med istället! Charlie ville inte följa med för han skulle vara med på fotbollsmatchen och hockeyavslutningen så han fick bli kvar hemma.


Jag fick 2 MMS av syrran nyss:)

Wilmer och sin kusin Lisa högst upp på toppen!

Kusinmys:)


Ha en skön dag alla!

Av Ida - 6 april 2014 08:00

Hej! Jag heter Ida och är 32 år. Jag bor i Linköping med min man Stefan. Vi har 5 killar tillsammans som är födda 03,05,09 och 2 som är födda 12:)


Charlie

Wilmer

Eddie

och tvillingarna Sebastian och Hugo.


 Charlie


Wilmer

20140305-212604.jpg

Eddie

Sebastian

image

Hugo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards